Şarkı Sözü Ekle
 

Enes Alper - Sakat Bırakırım Part 4 (Anıl Piyancı, Grogi, Yeşil Oda Diss) Şarkı Sözleri


Enes Alper Sakat Bırakırım Part 4 Anıl Piyancı Grogi Yeşil Oda Diss sözleri ve sanatçının birçok şarkı sözü ve albümü sitemizde yer alıyor dinleyebilirsiniz. Ayrıca lyrics hakkındaki yorumlarınızı ve düzeltmeleri sayfanın en altındaki yorumlar kısmına yazabilirsiniz.

Enes Alper Sakat Bırakırım Part 4 Anıl Piyancı Grogi Yeşil Oda Diss Şarkı Sözleri





Ekipmansız rap nasıl mı? gösteriyim gel beyim bi
Çubuk mikrofonla götünde yaptığım gerdeğimdi
Trackte konuşuyo çok adamın pelteğimsi
Alınma lan, yeşil odada , tek oro*pu sen değilsin!

Nedense çalışır bi*tch klavyeden testisiniz
Bakın işte sonunu getirdim üçüncü neslinizin
Moron çekti pimi, kanları da sek dikilir
Sevgilimin punchlaynı senden daha etkilidir!

Haz etmeyenlerin hoşuna gitti parçalamam
Rap yapamıyosun bari boşuna beati harcamasan
Altta kalan anıl, sözlünde varmış bak
Evlen ve s*ktir git , sübyanlara yavşama lan!

Gerekir dinleyenin, puncha doyması
Ergen tavırlarla soruyo, kanka shop nasıl?
Kajmer ' in kafile albümünde olan adam gelip
Underground rap ' e salça olmasın!

Bak koçum bu yemek fazla gelir getir git ve geviş
Saltanatını yıktım lan umursamam kim ne demiş
Anılın yancıları, akıl yoksa dinlemeyin
Kordon da para dilenip, gidin yiyin çin yemeği!

Dissle kopartırım çocuk kalır dölsüz p*ç
abilerin olmasaydı çadır sen de yönsüzdün
şimdi yazdıkların, çocukken ki vörsümdü
Eğer sikime taktıysam, sen tam bi götsündür!

Özendi başkana yavşak çekiyo halka si*tir
Haksız bu kazançlarını biliyorsan kalma dissiz
Sesini boşverdim rhymeları da tam basitti
Yeryüzünde yoktun zaten, yeraltın dan da sildim!




Cap ' in etkilemez, seni herkes kro bilir
Parayla rezil olmaya en büyük örnek grogidir
Paart 1 de söylemiştim, ben kadavra sikmiyorum
Piyancı sen 5 yaşında kaartel mi dinliyodun?

Şeey-tan da diyo, yak domuzu siktim say
Elimde ki bıçaklarla, kadronuzu kestim bak!
Tek bi punchımla, evet krom tek yüzüün
Rap sana ilaç gibiyse, enes prospektüsü!

Akla söz gelmez, facebooktan replik alın
Duygusal şarkım bile, battle ' ınızın elli katı
kralın geldi yavşak önümde bakıp eğil
Salak velet hayal kurma, hiphop senin karın değil!

3 posta kaymazdım bilmiyodum yorulcağını
Şebek sanıyo gözlükle, punchımdan koruncağını
Lezbiyenlik yap, pislik kızlarınla
Pek sexi olmadı be, koltuk altı kıllarıyla!

Travestilerle yancınız da basıldı
Senin yüzünden İzmirim ' de yanlışıyla tanındı
Taklit kas birazcık, bak dissimle kaç bin azdı
Bilin, madalyonun grogi verse ünü de Hayki yazdı!

Karakterin rhymeı yazmayıpta başka yarak yesin
Hiphop orman olsa bile, taklamakan nadas yerin
Çıkarlarını zedeler açıklayamıyorum yasak tezim
Araf yazarım ismini bak bu da benim parantezim!

İhtiyacı var tabi lan alır zekat taytın olur
Biliyo musun biraz önce karın mekandaydı bodur
Rhyme sende metre bende yarım dekan vardı çocuk
Tayfanız rap yapmasaydı fanım 5 artardı koçum!
 
 


   
enes alper sakat bırakırım part 4 anıl piyancı grogi yeşil oda diss sözleri, enes alper sakat bırakırım part 4 anıl piyancı grogi yeşil oda diss şarkı sözleri, enes alper sakat bırakırım part 4 anıl piyancı grogi yeşil oda diss lyrics, enes alper sakat bırakırım part 4 anıl piyancı grogi yeşil oda diss şarkı sözü